Kell

Sunday, December 5, 2010

Pühapäev on tore päev, siis...

Hommikukohv. Hommikukohvi kõrvale midagi kergemat lugemist. Näiteks ANOVA ja Chi-squared peatükid statistika raamatust. Nüüd peaks ilmselt minema töö juurde ning seal on plaanis läbi lugeda kolm artiklit homseks ajakirjaklubiks (lihtne, kuna mina ei kanna ette); otsida üks artikkel neljapäevaseks Clin Path ajakirjaklubiks ning see ette valmistada (mitte nii lihtne, sest mina kannan ette ning pole ju minu valdkond kah ja pealegi kantakse seal artikleid pisut teistmoodi ette kui sises); lugeda Ettingerist peatükid 327 ja 328 (HSA ja OSA); alustada neuroloogia kodutöö (sisaldab Cytology of neurons ja Synthesis and trafficking of neuronal protein peatükke raamatust Principles of Neural Science) ettevalmistamis; teha ära IT kodutöö (see on tegelikult ilmselt piece of cake ning sobib teiste asjade vahele väikeseks interluudiumiks ja mõtete puhkamiseks). Võimalik, et midagi isegi unustasin üles tähendamata, kuid ega sellest väga muret ei ole, kuna on vähetõenäoline, et ma isegi selle nimekirjaga toime tuleksin. Aga üritada ju võib :P
Ning lisaks võiks korra läbi põigata naaberasula jõuluturult, kuhu juba paar nädalat mingi punt minna plaanib. Tsitaat mingist raamatust, mis ilmselt kirjeldab logardite elu: "...ja Ta hingas seitsmendal päeval..." Kaunist jõuluootust kõigile. Ma saan kah pühadeks koju - lennuk jõuab Tallinnasse 20.00 :)

1 comment:

  1. Mitte lihtsalt logardite elu kirjeldav raamat, vaid Logardi Elu suurte algustähtedega ;)

    ReplyDelete