Kell

Wednesday, March 23, 2011

£ 299

Täpselt sedapalju maksab aastane õigus kasutada enda nime taga tähelühendit MRCVS.
Palju või vähe sõltub loomulikult sellest, et mida selle eest saab. Antud juhul saab selle eest võimaluse... eeeee.... tegelt't ega väga midagi ei saagi. Kes tahab, tuhlaku www.rcvs.org.uk. Kui leiate midagi, millest mul kasu oleks, siis andke palun teada.
Ahjaa, tegelikult saab selle raha eest teada, et terve suure kauni maja täis paberinärilisi on sinu eest Londoni ühes kallimas piirkonnas vanas kenas luksuslikus majas hoolt kandmas. Või midagi sellist.
Ja nagu valamud on siin riigis traditsiooniliselt kahe eraldi kraaniga, on ka internet postihobusega ringi aetav (kuigi kõlakad räägivad, et pidi lähiaastatel uuendus tulema ning mindama üle eelmise sajandi kolmekümnendatel aastatel laialt kasutust leidnud vändaga käitatava interneti peale).
Nimelt on tänavu võimalik maksta seda liikmemaksu interneti kaudu. Logid lehele sisse, täidad andmed ära (siinkohal väikse kõrvalepõikena - tahtsin muuta oma aadressi nende registris, märkisin linnukese vastava "ei-ole-andmed-õiged" lahtri ette, ning klikkasin "jätka"- nuppu. Nagu tähelepanelik lugeja juba aimata võis, ei avanenud mul võimalust oma õigete andmete sisestamiseks) ja suundud online makse sooritamise lehele. Seal on ainus võimalus sisestada oma krediitkaardiandmed. Ainus võimalus. Mingit "mine-hansapanga-lehele-ja-maksa-ära" nuppu pole lootagi. Hea küll, maksan siis kredikaga (siinne kaart mul tegelikult vist küll deebet kaart, aga Visa ikkagi). Sisestan andmed, klikkan "edasi" nuppu ja.... no ma nüüd ei tea, kas mu makse läks minema või mitte. Eks ma siis pean lähipäevadel oma kontol käima ja kaema, et kas läks või mitte. Oleks, et siis oleks saadetud automaatne e-mail või midagi kinnitamaks mu makse edukat edastamistki.
Eks tegelikult ole alternatiivseid maksevõimalusi kah. Näiteks saab maksta ka tsekiga. Mul on tsekiraamat olemas küll, kuid kahjuks puudub igasugune kogemus, kuidas sellega ümber käia. Mul on tegelikult lükati kah olemas, aga ega ma seepärast ikkagi sellega arvutada mõista, kurat. Siis on veel võimalus ka krediitkaardiga maksta täites selleks ära vastava planketi ja selle neile faksida või postitada. Kusjuures eraldi on märkus juurde lisatud, et ärge palun faksige JA postitage kuna seetõttu võib minna topeltmakse. Vot. Ja ongi kõik maksevõimalused üles loetletud. Ootasite, et räägiksin ka näiteks pangaülekandest?! Tutkit, brat. Ilmselt saab tegelikult maksta ka faasanites või kuivatatud hobusepabulates.
Ning siis on lehe alaservas jämedas kirjas, et palun ärge helistage, et uurida, kas teie makse on laekunud, enne kui olete kontrollinud oma pangakonto väljavõted ning veendunud, et teie makse ei ole kontolt maha võetud. No tuvamaivõi.
Tõenäoliselt selle internetis täidetud vormi kirjutab keegi arvutiekraanilt käsitsi a4 formaadis planketile ümber, viib täidetud planketi panka ja palub seal võtta visa-makse mu kontolt maha. Ja poleks ka üldse üllatav, kui selle makse minu kontolt maha võtmiseks sõidab üks inimene rongiga LloydsTSB panga Potters Bar'i kontorisse (selles ma avasin oma konto) ning viiks raha kotiga teise kontorisse tagasi.
Siinkohal võiksin korrata oma prantslasest kaasvõitleja, kujutava diagnostika residendi FD sõnu - brittidele oleks ikka väga suuresti kasuks tulnud, kui Napoleon oleks nad ära vallutanud.
Aamen!

1 comment:

  1. Sa maksad küll hobusepabulates aga võrreldes Bulgaariaga(kus hetkel mul üks tuttav elab), siis sul vähemalt asjad liiguvad kuskile suunas. Seal pidi olema igavene homne. Isegi bussid ei peatu seal kus on bussipeatus, rääkimata sellest et nad ajagraafikus oleks :)
    Asja positiivne külg on see, et saad vähemalt blanketitäitmise korralikult selgeks :P

    ReplyDelete