Kell

Tuesday, August 10, 2010

Võta puhkusereisile kirjandust kaasa

Nagu ilmselt juba maininud olen, on kujutavas diagnostikas elu rahulik. Nagu sise-inimesed taotsevad öelda - rad-vacation. Tulles teisest osakonnast on tavaliselt paar nädalat täiesti piisav. Mul hakkab see paar nädalat selle nädala lõpuks täis tiksuma. Loomulikult õpin pidevalt miskit juurde, aga... harjumatult rahulik rütm on, noh. Teiste sise ja kardio residentidega rääkides selgus, et neidki täpselt samasugused tunded teise nädala lõpuks vaevasid. Lahendus leitud - BSAVA manual of thoracic imaging kaasa ja "puhkusele". Saab vähemalt kenasti, kasulikult ja mis kõige olulisem - sihipäraselt - tekkivad pausid ära sisustada.
Hommikul tegime kardios residentidega EKG-seminari. Õigemini olin mina ainus kardioresident, sest Imke on praegu õppepuhkusel. Teised olid hekel kardios viibivad sise ja emergentsi omad. Ja päris positiivne tunne oli, kui sain oma pisukesi teadmisi teistega jagada. Päriseltpärsielt! Lihtsalt siin kipuvad kõik ümberringi nii pädevad olema, et olen juba vahepeal jõudnud kõhelda, et kas-nüüd-mina-ja-mis-nüüd-mina. Tuleb välja, et ilmselt päris lootusetu kah pole.
Aga nüüd veel 2 peatükki Kirk's-i homseks raamatuklubiks läbi lugeda (IMHA ja mitteregeneratiivne aneemia) ja siis ära koti peale.
Ja väikse ääremärkusena - sedakorda isegi ootan nädalavahetust ;)

No comments:

Post a Comment